Adresa:
10000 Zagreb, HR - Hrvatska
Email: info@autoklima-hrastinski.hr
Skype: autklima.hrastinski
Email: info@autoklima-hrastinski.hr
Skype: autklima.hrastinski
CJENIK
Cjenik naših usluga:
Dijagnostika | 50,00 EUR |
Dijagnostika (Punjenje plin R 134a (do 500g), kemijski kontrast + UV lampa, ulje) | 70,00 EUR |
Punjenje plin R – 134a (do 500g) | 60,00 EUR |
Punjenje plin R – 134a (iznad 500g) | 0d 70,00 EUR |
Dopunjavanje plin R – 134a | 55,00 EUR |
Kemijski kontrast + UV lampa | 10,00 EUR |
Reciklaža plin R – 134a | 40,00 EUR |
Čišćenje AC aeroseptom | 19,90 EUR |
Čišćenje sistema AC Kit – Lavaggio | 150,00 EUR |
Radni sat frigo mehaničara | 62,50 EUR |
Radni sat frigo električara | 72,50 EUR |
Dijagnostika testerom | 50,00 EUR |
Strojna obrada | 87,50 EUR |
Popravak i izrada crijeva | od 60 EUR |
Čišćenje ozonom | 30,00 EUR |
Punjenje R-1234yf plinom (do 500g) | 150,00 EUR |
Dopuna R-1234yf plinom (do 250g) | od 100 EUR – 130 EUR |
Reparirani kompresori za VW grupaciju vozila s ugradnjom i garancijom | od 252,17 EUR – 331,81 EUR |
Repariranje kompresora za sve grupacije vozila s ugradnjom ( zavojnica, semering, remenica , ventil..) | od 238,90 EUR – 331,81 EUR |
U cijene je uračunat PDV 25%
Napomena: Na usluge punjenja i nadopunjavanja nema garancije.
Punjenje plina uključuje praćenje rada autoklime do kraja tekuće godine. Informativne, usmene dijagnostike se ne naplaćuju i nisu obvezujuće. Dijagnostike za koje se utroši određeni materijal i vrijeme (usluga), a stranka se ne odluči obaviti popravak u našem servisu, naplaćuju se, pri čemu je stranka prethodno s time upoznata i suglasna.
U razdoblju od 1. svibnja do 1. rujna cijene mogu biti uvećane zbog sezonske prirode posla i otežanih uvjeta rada. Klijent će biti prethodno informiran i suglasan s ponudom prije početka radova.
Imate li eventualnih pitanja o svom vozilu na koje Vam mi možemo odgovoriti, ispunite online obrazac i odgovorit ćemo Vam što je prije moguće.
Imate li eventualnih pitanja o svom vozilu na koje Vam mi možemo odgovoriti, ispunite online obrazac i odgovorit ćemo Vam što je prije moguće.
Informacije o vašem mišljenju, da li smo zadovoljili zahtjeve i potrebe, te da nam pomognete u učinkovitoj i boljoj poslovnoj komunikaciji.
Kao jedna od mjera učinkovitosti poduzeće mora pratiti informacije koje se odnose na mišljenje kupca o tome je li organizacija zadovoljila njegove zahtjeve i potrebe te Vas stoga molimo da nam pomognete u učinkovitoj i boljoj poslovnoj komunikaciji na obostranu korist.
1 – loše 5 – odlično